tirsdag 14. januar 2014

Første innlegg!

Så ble det blogg da. Jeg var nemlig litt i tvil. Jeg vet enda ikke om blogg er helt min greie, men det finner man vel fort ut. Det er liksom noe med "bloggere" jeg ikke vil identifisere meg med, til tross for at det finnes mange fantastiske blogger der ute. 


Så hvorfor blogge? Når jeg blir inspirert, vil jeg så gjerne dele. Dessuten liker jeg å gjøre festlige ting, og deretter fortelle andre at jeg har gjort det. Så enkelt er det i grunn. Skryteblogg til inspirasjon? Jeg kunne selvsagt valgt å holde meg til oppdateringer på facebook, men det er så snevert. 

Bær over med meg, jeg aner ikke hva jeg driver med enda!

Nå har jeg sitti å knota i to timer bare for å lage grønn bakgrunn på bloggen, så det får være nok for i dag ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar